2007年10月2日 星期二

逛Elements(圓方)後感

地鐵公司不斷宣傳Elements會響十月一日開幕,所以網主趁國慶假期去左呢個商場度行。


最初睇到呢個商場中文名係八月左右,響港外線碼頭見到佢既宣傳橫額,英文名叫"Elements"都叫做配合商場五行元素,但中文名叫「圓方」就有點不倫不類了。(正如H cube中文名「立坊」唔襯英文名)據講「圓方」係同風水有關喎 ....

睇到Take Me Home話紅磡有免費穿梭巴去Elements,行到去個站時係16:05 ,以為剛剛走左班車,於是去黃埔行左一陣,點知返到去個站頭見到冇晒人,結果等左差唔多半粒鐘先有車。以為黎既係小巴,點知原來係一架旅遊巴,架車計埋我得五個人搭,響黃埔轉左一輪(要調頭上紅磡道)後就上紅磡繞道,塞左少少車後就到佐敦,去到佑寧堂係冇人搭的,結果冇埋站就直去九龍站,似乎地鐵高估呢條線?要讚下個司機,幾好禮貌,乘客落車亦會叫人小心梯級。

以為架穿梭巴停響商場門口,原來佢停響九龍站個公眾落客站度,架車轉入去時我見中間位好多建築廢料,我都唔知係邊個責任了。好心就搵人執下佢啦,果個位係的士轉入去必經的,D 遊客見到實會影響香港形象的。

入在九龍站唔多見指示點去Elements,所以我諗住行下先,兜左去東涌線入閘處後見到有兩個counter ,一個係顧客服務處,響路中心的,另外一個響牆邊好大個的係禮賓處,每邊都擺左唔少人,似乎顧客服務處係做八達通增值、泊車優惠 (唔肯定有冇) 但老實講,我唔知兩者有乜分別,亦唔明點解要分兩個counter 。但不得不佩服佢肯投放咁多資源響顧客服務,成個場有最少四個counter ,每個counter每一更最少有三個人(一樓入口近南停車場果個counter 除外),每月開支都唔少野。一樓入口近南停車場果個counter後面有梳化,但個counter 我唔知係做乜的,又冇任何label,我只係見到有個姐姐仔同一個可能係保安既人一齊,估計用途可能係迎賓。

去到東涌線入閘處果邊抬起頭望就望到Elements了,原來佢響九龍站上面的,我仲以為係響九龍站四至七期平台(事實上凱旋門平台下面有一部分係Elements),先沿扶手梯上一樓,見到成個場都好多人,尤其Three Sixty 入面都幾迫下,所以唔行住,行前少少見到好多地磚都花晒,我估係冇做好保護地磚, 真係令成個場cheap左好多,天花邊位有唔少地方髹過界同未髹的,商場擺設裝飾有部分亦係花左同收口差,我諗執漏都有排執。 (我都唔明點解可以咁都收貨的)

正如宣傳所講,商場分五行元素(金、木、水、火、土區),但商場部分裝飾唔係太配合五行元素,二樓好D ,一樓就唔係咁好了。地板顏色亦唔算可以突出每一區既分別,天花更加係一式一樣。指示牌只係指示去邊D 區,同埋附近建築物、交通,仲有係戲院同溜冰場,但對於好多顧客黎講,呢D 五行分類根本唔重要的,顧客比較關心店舖種類,例如食肆響邊頭,但呢個五行分類就唔係太清淅了,例如水區話係「國際食肆」,但Agatha、M.A.C 、H & M 、Zara又響水區內,王家沙係食肆但響土區(根據資料,土區係「各國潮流服務」)、另外仲有間Wooloomooloo Steakhouse響木區(木區係「健康、美容服務、時尚品味、健康生活概念)另外仲有金區係「名牌及世界級食肆」。仲有好多其他例子,唔舉例了,我覺得咁樣分區法非常混亂,亦浪費左「五行」呢個概念。(佢將溜冰場放響火區,理由係火區係「娛樂地帶」,真古怪。冰放火區,哈!)

商場另一個賣點係一千萬豪裝十個靚洗手間(應該係十男十女仲有傷健洗手間同埋育嬰室?)又話等候區有真皮梳化加雜誌,又話男廁送鬚刨同鬚後水而女廁送香水,去到有D 失望,首先,唔係個個洗手間都有等候區的,雜誌架設計亦太失敗了,有四層但每層承托雜誌只係靠一條鐵,好難先放到一本雜誌,就算放到都卷曲晒本雜誌,而雜誌附送的小冊子亦跌埋出黎,我見到有幾本雜誌直頭係打側擺的,真係好肉酸。廁所設施又係麻麻地,洗手盤用自動龍頭但個感應器感應位置太差了,有幾個要伸到好前先感應到,一洗手D 水會流去洗手盤前面而唔係流入流手盤。此外,洗手液同抹手紙收響鏡後,但個開口做得又低又入,我見好多人都要彎腰先睇到洗手液同埋抹手紙位置的,我都唔知建築師究竟有冇用過呢D 洗手間,點解會有D 咁既設計。如果女士用,要彎低身會唔會走光呢?廁格入面有一個好有趣既設施,就係廁板清潔液!如廁前先按掣,廁格側邊的清潔液機就會噴出清潔液響廁板上,然後使用者需要使用(清潔液機側邊既,又或用隨身的?)廁紙清潔廁板。可能外國早已有呢樣野,我響香港就第一次見,因為我行過某D 商場,洗手間有提供坐廁墊的,我冇諗過會有DIY 清潔裝備。

商場位置響九龍站上蓋,可能因為地鐵既關係,所以商場係唔可以直通去西隧口巴士站的,真係可惜。另外,一樓近君臨天下果邊係向住西九龍文娛藝術區的,果個位有條行人通道去君臨天下,向西九係落地玻璃,我估可能第時會有天橋駁去西九。另外,睇商場單張話Three Sixty 對出有扶手電梯落巴士總站(同埋小巴站),但去到發現係圍板。

商場單張分兩種,一種係食肆,另一種係一般購物的。我覺得,既然地鐵覺得商場交通唔係咁方便,應該響單張度介紹埋商場地理位置同有乜交通工具。商場網頁亦係不知所謂,宣傳片仲多過商場介紹;睇店舖名單,捲動時畫面會花;網頁亦冇商場平面圖,特式介紹(包括五行元素概念同豪裝洗手間),亦冇講點樣由各區前往商場,更加冇講商場活動、服務同優惠。
商場一樓同二樓樓層間中空位置,有部分係白色凹凸形的,呢D 野係好睇唔好洗,到要做清潔時真係好煩。

講完設施講商舖,商場一樓有Three Sixty 超市,呢個係牛奶公司旗下既高檔超市,賣有機產品的,比置地廣場的大好多。另外響地下柯士甸西路入口就有溜冰場,橢圓型的,好近商場入口,而因為溜冰場用八達通收費,所以唔似一般溜冰場咁閘左好多位,佢只響溜冰場出入口先要畀錢,外圍地方都係開放的,而且佢引入好多環保概念,收費係逐分鐘計,每分鐘一蚊,收費比其他溜冰場靈活。但溜冰場宣傳有一百八十度維港景睇,似乎誇大了。首先,溜冰場只有向大門口果邊先有落地玻璃,其次,溜冰場響地下,可以望到既景觀有限,第時西九龍文娛藝術中心起好後都唔駛望了。溜冰場對上係戲院,據講十月十八日做首映,十一月初先正式開幕,所以唔知佢設備係點,佢而家響度招收會員,會員可以響呢間The Grand Cinema、4D超立體巨幕影館、MCL JP銅鑼灣、康怡同埋將軍澳戲院享受優惠,但我本身係百老匯的會員,所以我唔會申請了。戲院對面有間賣英文書的店舖,都算大,但我今日冇乜心情睇英文書,行過就算了。金區係名牌子,如Versace 、上海灘、Prada 等等,仲有HMV (呢個唔係響金區)其中有部分舖頭係兩層的,佔據一樓同二樓,幾有趣。名牌子令我諗起ifc mall。要講下周生生、呢間舖既裝修我幾鍾意,黑色,入面有卡位畀人睇首飾。另外,Valentino 的門面裝修亦幾吸引,我見有唔少人影相的。

HMV 上兩層係金區既食肆,其實係一個露天既「演薈廣場」,四周畀一堆食肆包圍,呢個我唔係太欣賞,可能佢會玩露天茶座,但唔該響舖前加返D 蓋啦,就算係透明既都好丫!由扶手梯、升降降機推門行出去完全係冇蓋的,落雨果陣就算行去最近扶手梯入口果間都要濕身。另外,佢D 玻璃同玻璃門全部都冇黐腰線的,到時有人撞到玻璃、玻璃門就可以向佢地索償了。另外,要彈下佢金區果個位既升降機,升降機槽係透明的,一樓升降機後係行人通道,再後面係人工瀑布,但條人工瀑布放響呢個位實在係太浪費了,只得搭升降機既人先欣賞到,但響升降機既人又點會聽到水聲呢?而一樓行人通道又唔夠闊,冇足夠空間欣賞呢條人工瀑布。

總括黎講,我覺得呢個走高檔路線既商場有少少眼高手低。

參考資料:
Elements網站 (http://www.elementshk.com)
Take Me Home西九龍版2007年9月28日出版第102期(http://www.takemehome.com.hk)

沒有留言:

張貼留言